Gamla vänner ger ny energi

Det är inte klokt att det snart har gått en vecka till! Vad hände, det var precis måndag!

Till skillnad mot onsdagen som var slitig var torsdagen mycket bra. Jag var väldigt produktiv på jobb och hann med ännu ett par muntliga nationella prov.

Efter jobbet åkte jag in till Malmö och träffade Madde och Cillen. Vi åt thaimat och snackade en massa (som vanligt). Imorgon ska jag nog in igen och gå på aw (hör och häpna, det händer typ aldrig).  Det blir en bra början på en helg utan måsten med mina älsklingar 🙂

3 thoughts on “Gamla vänner ger ny energi

  1. Ja de där ”gamla” vännerna är verkligen bäst! Helt sjukt när man tänker hur länge man hängt ihop. Och ni som flyttat runt hela sverige och ändå hållt kontakten. Men sen får jag ju ändå hävda att systrar är snäppet bättre!

    • Nu kommer det en tår, när jag får höra att ni är världens bästa vänner. Då har man gjort något bra.

      • Jag vet två andra som också har varit världens bästa vänner genom hela livet! Kram från mammas lillasyster

Kommentera

