Irriterat inlägg om en dynbox

I förra veckan köpte jag en dynbox. Jag har tittat på fler olika och alla ser lika dåliga ut. Det är värsta plastskitet, rent ut sagt. Till slut hittade jag en på Haralad Nyborg som kostade lite mer, men som ändå såg lite mer rejäl ut. Jag slog till på den och i helgen satte vi ihop den. Sen har det regnat lite. Då visar det sig att dynorna som låg i blev alldeles blöta. Vi tänkte ”Ah, det måste vara för att vi satte den direkt på marken”. Vi hade pratat om att sätta den på något så den kom upp en bit, men sen glömde vi det. Vi la under ett par tegelstenar och dynorna fick torka. Sen har det regnat lite till. Och dynorna är lika blöta!! Så vi har alltså en dynbox som inte tål regn. Ska de inte tåla regn?? Eller har jag fel för mig? Jag är ganska irriterad och har skickat ett argt mail till HN. Vi får se vad jag får för svar. Jag vill givetvis lämna tillbaka skiten. Det verkar som att jag får snickra ihop en egen istället. Morr!

2013-05-22 07.10.27

One thought on “Irriterat inlägg om en dynbox

Kommentera

