Ny vecka, nya möjligheter!

Jaha, då har man redan klarat av måndagen. Jobbdelen av dagen i alla fall. Resten av dagen tänker jag tillbringa tid med lilla Sirisen och kanske något nyttigt hemma. Dammsuga eller nåt annat kul 😛

Imorgon och på onsdag ska jag ut med mina sjuor på äventyrspedagogik. Ut i skogen och göra sammarbetsövningar alltså. Det gillar vi! I övrigt så är veckan ganska lugn och vanlig. På fredag blir det först ett besök hos barnmorskan och sen after work med det bästa arbetslaget!

Jag satt idag och läste lite på försäkringskassans hemsida vad som gäller med föräldrarpenning och dagar och sånt. Vilken djungel! Hanna, jag kommer snart till dig så får du ge mig en lektion i hur det fungerar! Jag vill ha full koll så att vi kan vara hemma så mycket som möjligt.

Nu ska jag ut till solstolen och en nyinköpt tidning!

Kommentera

