Och så levde de lyckliga

2013-05-30 16.50.11

Just nu läser jag den här boken. Det tog ett tag innan jag kom in i den. Det är en väldigt lättsam bok och ibland har jag lite svårt för det. Men nu är jag mer än halvvägs igenom och tycker den är ok. Den handlar om två tjejer i 30-års åldern. Den ena har gift sig med en man som har tre döttrar sen tidigare och den andre är en hårt arbetande egenföretagare. De blir vänner och sen får man följa deras liv och olika bekymmer de har. Ibland blir det lite löjligt kan jag tycka, som det lätt blir när det är lättsamt, men den är helt ok. Jag längtar redan till nästa bok som väntar på hyllan…Pythians anvisningar. Deras andra, Kråkflickan, var riktigt bra.

Kommentera

