Att vänta barn

Det stämmer verkligen det där uttrycket, att man ”väntar barn”. Tiden går både fort och långsamt. Ena dagen tycker jag att” nu kan bebisen komma, nu har jag väntat länge nog”. Nästa dag tänker jag ”Va, ska vi få barn? Hur ska det gå? Det får gärna dröja ett bra tag till innan den kommer så jag känner mig mer redo.” Nu är vi i vecka 29 och det är 79 dagar kvar till BF.  Det låter inte så mycket med 79 dagar. Skönt att det är en hel sommar som ska avnjutas innan den lilla krabaten kommer ut till oss!

 

Kommentera

