Sommarlov

Så var det efterlängtade sommarlovet här! Det man har jobbat för hela året. 7 veckors ledighet har jag nu framför mig. Jag ser fram emot att ta det lugnt i trädgården, läsa många böcker, umgås med Erik och Siri och vänta på bebisen. Det är rätt skönt att jag har hela sommaren ledig inför födseln. I augusti ska jag jobba två veckor och sen ska jag vara ledig (förhoppningsvis) innan den kommer.  Hoppas man kommer känna sig så väl förberedd som man kan vara. Det är lite svårt att föreställa sig vad det är vi ska göra!

2013-06-20 19.37.58

Vi firade mitt sommarlov med sushi och alkoholfri öl (för min del).

Kommentera

