Lata lediga dagar

Dagarna flyter på och jag och Siri varvar att lata oss med att hemmafixa. Sånt roligt som att tvätta och diska. Vi har gjort fläderblomssaft och idag ska jag göra rabarberdricka.

I natt vaknade jag vid 4-tiden av en högljudd duns. Siri kom springande, men Erik vaknade inte ens. (Kommer han att vakna av bebisskrik?) Det visade sig att en vägghängd förvaringsmöbel nere i tvättstugan hade ramlat ner. Så var den nattens sömn förstörd för mig. Just nu är det lite svårt att sova en hel natt utan att vakna. Och när jag vaknar tar det lång tid att somna om. Är väl bara att vänja sig 😛

2 thoughts on “Lata lediga dagar

Kommentera

