Skitmorgon

I dag har jag varit inne i Malmö och träffat Hanna och tjejerna. Det var ju givetvis mysigt, men innan dess var det en riktig skitmorgon.

Jag var vaken 2 timmar i natt. Klockan 7 ringer det från en förskola i Järfälla?? När jag masar mig upp vid 9 är jag helt slut. På väg in till Malmö är det ingen som kan köra bil. Jag hade tänkt parkera i parkeringshuset på Triangeln. Det var stängt för de bygger om. Parkeringen på gatan kostar 60kr för 3 timmar! Och jag hade beslutat mig för att inte ta med mig kofta så jag frös istället. Jag var på lagom bra humör efter den morgonen 😉

Vi gick en runda på stan och sen åt vi lunch på Graffiti. Alltid gott!

Nu ska jag fortsätta slipa väggarna i köket så att det kan målas.

2013-08-01 12.27.21

2013-08-01 12.33.33

2013-08-01 12.33.40

Kommentera

