Försäkringskassan

”Du har plats 197 i kön. Beräknad väntetid är 19 minuter.”

Jag ringer för första gången till Försäkringskassan i och med att jag ska snart ska vara föräldrarledig. Hoppas att man inte behöver göra det för ofta!

Jag har äntligen kunnat logga in på deras hemsida med min e-legitimation. Då upptäcker jag att jag tydligen arbetar på McDonalds i Skärholmen! Va?? Jag har i och för sig rätt bra betalt för att jobba där och så pendlar jag då eller? Man kan inte annat än skratta och så får jag sitta i kö och vänta på att försöka få det rättat 🙂

2013-08-07 10.59.35

Plockade lite blommor i trädgården i morse.

Kommentera

