Min kära lillasyster

2013-08-01 12.33.33

När jag och Erik passade syrrans tjejer fick vi en jättebra manual för vad vi skulle tänka på. Det var mer och lite mindre viktiga saker som stod med.Där stod tex. hur mycket välling Alva skulle ha och när hon brukade sova. Nora tyckte ju att mamma skulle skriva om henne också så där stod lite roliga saker som att hon ville ha en glass varje dag och att det brukar komma fjärilar på några speciella blommor i deras trädgård 🙂 Sötnöt!

Vi tyckte det var så bra så vi sa till Hanna att hon fick gärna skriva en manual till oss om hur man uppfostrar barn och vad man ska tänka på. De har ju lyckat så fint med tjejerna med rutiner och allt vad det är som vi gärna vill ha tips om.

I går fick jag det här på facebook. Jag vet inte om jag tycker att den manualen var lika bra…. 🙂

http://www.varnamonyheter.se/nyheter/manual-forrvirrade-blivande-mammor#.Ug0qqYU3o7A

2 thoughts on “Min kära lillasyster

Kommentera

