Vecka 36

Idag är det 35+6 alltså går vi imorgon in i vecka 37! Bebisen är färdigutvecklad och ska bara lägga på sig lite. Den kan alltså komma nu!! Jag var hos barnmorskan idag och den är  nu även fixerad 🙂

Den har varit lite jobbig på eftermiddagarna och buffat och hållt låda. Jag  börjar bli lite trött på att vara gravid och längtar tills den ska komma ut till oss. Känslan börjar komma att det ska bli skönt att få tillbaka sin egen kropp. När jag ska vända mig om på natten är det som en betongklump som man ska flytta samtidigt. Det är skönt att jag bara ska jobba nästa vecka också 🙂

Kommentera

