4 arbetsdagar kvar!

Nu är det faktiskt bara 4 dagar kvar som jag ska jobba! På torsdag ska jag vara ledig för att gå på begravning. Alltså är det sista söndagen som jag kan ha söndagsångest. Fast det har jag inte 🙂 Imorgon får jag träffa alla eleverna igen och det blir roligt! Vi ska ha lite roliga saker för oss i 2 dagar nu, så det blir inga riktiga lektioner förren på onsdag. Så följer jag min klass både onsdag och fredag och sen tackar jag för mig! Lite vemodigt känns det, för jag vet inte om jag kommer tillbaka till Naverlönn och mitt härliga arbetslag. Får hoppas det!

I dag tvättade jag den första tvätten med bara bebiskläder. Så små de är! Jag håller på att försöka packa bb-väskan lite mer. Man vet ju aldrig när det är dags och det skulle vara snopet om jag inte hunnit få ner det som jag vill ha med mig.

I går var det kräftskiva i Rydebäck. Jag var tvungen att gå ner till vårt gamla hus och se hur det såg ut. Så bilderna är nog roligast för dig, mamma och Hanna!

2013-08-17 20.48.16 2013-08-17 20.49.10 2013-08-17 20.52.00 2013-08-17 20.52.05 2013-08-17 20.52.13 2013-08-17 20.52.42

Det har hänt lite sen -93 när vi flyttade därifrån. Men det är ju också 20 år sen!

Kommentera

