En dag kvar…

Så var det bara en dag kvar. En dag att gå upp och gå till jobbet. Och sen ska jag gå hemma och vänta på bebis. En känsla som man inte riktigt kan beskriva. En bebis som kan komma i dag,  om 23 dagar som det är beräknat eller om ännu längre tid.

Jag går runt och tänker på vilka man hinner träffa igen innan och vad man hinner göra innan. Innan vår värld är helt förändrad.

Jag bokade bord på restaurang till på fredag. Vi tänkte vi skulle hinna med en sista riktig dejt! Vi tänkte även gå på bio, för vem vet när vi kommer göra det nästa gång? Men det går verkligen ingenting bra på bio nu, så det skippar vi. Men god mat ska det bli i form av tapas 🙂 Kanske kan jag lura med honom en liten sväng på festivalen innan också, hade i alla fall jag tyckt var lite kul 😛

Kommentera

