Produktiva dagar

Jag har ganska mycket energi just nu. Så jag passar på att få saker gjort. Ni som känner mig vet att jag är en ganska planerad person. Älskar att göra listor och sen få stryka saker. De senaste dagarna har jag fått mycket gjort som inte finns på någon lista, men de finns på min mentala lista. Jag har

  • Lagat lasagne
  • Lagat chili con carne
  • Lagat korv stroganoff
  • Tvättat ett par maskiner
  • Dammsugat och dammat
  • Bakat kanelbullar. (Fick ett ryck och gjorde det vid nio-tiden igår kväll 🙂
  • Handlat mat
  • Varit på biblan

Ja, det känns ganska bra att jag har hunnit så här mycket redan och jag har bara varit hemma 3 dagar. Jag tänker att energin kanske, mycket möjligen, kommer att försvinna lite när det närmar sig 🙂

Kommentera

