Energi, hallå?? Var är du?

Oj, oj, det går trögt nu. Igår fick jag lust att ta en runda på stan. Jag behövde inget speciellt, men tänkte att det kan väl vara trevligt att strosa omkring lite helt själv. Det lär väl inte hända igen i första taget. Jovisst, tanken var ju fin, men med mitt lilla energiförråd gick det så där. Jag orkade inte gå långt innan jag fick sätta mig ner, läste tidningen på McDonalds. Sen gick jag en bit till, satte mig ner på ett fik och tog en kaffe. Sen att gå tillbaka till bilen, det var en pärs. När jag kom hem var jag helt slut!

2013-09-04 12.57.33

Natten har varit lite jobbigt. Somnade inte förren efter 3 nångång så det var lite längre startsträcka idag. Jag tänkte jag skulle göra en av pajerna nu på förmiddagen, som jag har tänkt att frysa in. En med kyckling, bacon och broccoli. Jag tog fram alla ingredienserna och upptäckte att jag fattas den förbaskade mjölken! Så jag får väl handla på vägen hem (om jag orkar) och göra den då (om jag orkar). Jag ska in till stan idag igen, men nu tänker jag inte gå några längre sträckor. Jag ska träffa Cillen och fika och det ska jag nog orka med 🙂

Kommentera

