Ärenden en onsdag i september

I dag har vi klarat av lite småsaker. Först hade vi tid på bvc för första gången. Elvin väger nu 3100g! Han har alltså gått upp bra, även om hans kurva ligger en bra bit under ”normalkurvan”. Vår lille kille.

Sen var jag tvungen att gå in på biblioteket och erkänna att Siri hade tuggat sönder en lånad bok. Kändes som en dålig lögn, men så är det. Jag lånade ett nytt exemplar av ”Santa psyko” eftersom jag inte hade läst ut den.

Sist av ärenden blev en tur till ica. Gick smärtfritt förrutom att Erik har mitt ica-kort.

Nu sitter jag och lyssnar på Winnerbäcks nya skiva och läser medan Elvin ligger och sover nära intill 🙂

Kommentera

