Stolt och förvånad

På förmiddagen klarade vi av en shoppingrunda till Emporia, jag och lillkillen. Känner mig faktiskt både lite stolt och förvånad. Stolt för att allt gick som på räls. Förvånad när jag inser att jag sitter på Emporia, 11 på förmiddagen, en måndag och ammar min son. Livet har verkligen förändrats! För bara 3 veckor sen fanns lillkillen inte ens här ute i världen med oss. Märkligt.

Vi klarade av både veckoinhandling av mat, en liten latte och försenad presentinköp till älsklingen.

2013-09-30 11.00.31 2013-09-30 13.09.49

Allt medan Elvin sov och sov 🙂

Kommentera

