Skitig hund

Vi skulle ta en promenad jag, Elvin och Siri. Den var jättehärlig, det var varmt ute och solen sken. Elvin sov som vanligt gott i vagnen och Siri sprang glatt bredvid. Vi mötte både hund och hästar och det gick jättebra. När vi kom hem till trädgården kastade jag frisbeen till Siri ett par gånger. Sista gången rullade den ner i dammen. Siri sprang glatt efter och lyssnade inte när jag ropade ”stanna!”. Hon fortsatte ner i dammen efter sin älskade frisbee! ”Plask” hörde jag och när jag hunnit fram till kanten var det en svart hund som sprang upp! Hon har aldrig varit på väg ner där innan och hon gillar ju INTE att bada så hon förstod nog inte att det var vatten som hon hoppade i. J-vla hund 🙂

2013-10-07 17.07.11 2013-10-07 17.06.38

2013-10-07 16.52.15 2013-10-07 16.52.02

 

Vår härliga promenad som slutade i lite kaos.

Kommentera

