Man hinner läsa!

Jag trodde inte att man skulle hinna läsa när man fick barn, men till min glädje kan jag konstatera att det hinner jag visst det!Jag läser ibland när jag ammar och ibland när jag inte kan somna om på natten, så läser jag.

Dessa två har jag läst på senaste tiden.

Sankta Psyko var en läskig bok av en bra författare. Det roliga med den var att Siri rev i sönder ett exemplar! Pinsamt att förklara på biblioteket, som att hunden åt upp min läxa.  Räkningen kommer väl snart på den.

Sen upptäckte jag att jag hade en serie av Fogelström som jag inte hade läst. Han är min absoluta favoritförfattare. Älskar hur han beskriver de vanliga människornas liv i Stockholm under olika tider.

2013-10-16 14.34.16

2 thoughts on “Man hinner läsa!

  1. Måste bara kommentera det där med att hundar käkar vissa olämpliga saker. När Elina hade schäfervalpen Ronja så åt hon upp Elinas pass. Elina hade ingen annat leg så hon var tvungen att fixa ett nytt. Jag åkte ner till Linköping för att bekräfta att hon var den hon sa att hon var. Eftersom vi inte hade något gammalt pass att lämna in så fick vi göra polisanmälan på Ronja. De frågade om det fanns några rester av det gamla passet att visa upp men det hade ju varit lite svårt. Kram från Gunilla

Kommentera

