Nu kommer Elvins leenden :)

I dag kom vi upp vid 8-tiden, vilket är ganska tidigt för oss. Jag var ganska pigg och vi gick ut med Siri direkt. Givetvis lyckades jag tajma det så att det ösregnade precis då! Blöt hund och blöt vagn, jippie!

Elvin har börjat le tillbaka mot oss nu! Det händer inte hela tiden, men det kommer mer och mer. Jag skulle försöka fånga ett leende på bild imorse, men det var lättare sagt än gjort. Jag tog en massa kort och sen när jag slutade, då log han. Men här kan man nästan se ett leende.

20131029_080056_Harry_Round

Så här mysigt har vi det ofta 🙂

20131029_093122_Amber_Round

I dag har vi inte så mycket planer förutom senare ikväll. Jag och Elvin ska in till Malmö och träffa Cillen och Madde.

Kommentera

