20131104_113516_Sophia_Black

Stora killen som snart blir två månader 🙂

I dag är en sån tråkig dag. Det regnar hela tiden och man blir deppig bara man tittar ut. Plus att jag har haft en riktigt dålig natt. Jag kunde inte somna om efter att Elvin hade ammat vid 2-tiden. Så det blev inte många timmars sömn i natt. Jag tänkte att jag kunde sova lite på dagen, men nu har vi en vvs:are här så det går ju inte.

Ja, äntligen har vvs arbetet satts igång! Än så länge har det rivits ut rör från källaren upp till övervåningen. Så nu händer det lite!

20131104_134143_Sophia_Black

Ikväll ska jag, Elvin och Siri till Hanna i Barsebäck. Ska bli kul att se deras hus. Annars innehåller veckan första träffen med föräldrargruppen, läkarbesök och julmarknad. Så det blir nog en bra vecka!

20131104_102833_Sophia_Black

Världens gosigaste mage 🙂

20131103_122358_Sophia_Black

Vi tränar nacken ibland. För det mesta är det inte kul, bara jobbigt.

Kommentera

