Otursdag

Vi hade lite otur igår. När jag körde passaten fick jag punka på ena bakhjulet. Utan att märka det. Och jag fortsatte att köra. Det luktade bränt när jag kom hem. Jag såg ju att en lampa tändes när jag körde, men jag fattade inte vad den betydde. Så punka på bilen två timmar innan vi hade lovat att hjälpa Madde och Andrea med lite flytt, med hjälp av släpet. Då kunde vi ju inte dra det. Så vi fick låna Eriks systers bil istället, så det löste sig.

Efter inflyttning stannade vi kvar och såg på fotboll och åt pizza. Sen var det bara 10 minuter hem. Det är verkligen jättekul att ha dem så nära! Och snart kommer deras två killar så snart blir det full rulle när vi träffas, med våra tre killar 🙂

Lite uppdatering på huset.

VVS är färdigt. Fick fakturan igår, det var ju mindre roligt.

Elen, ska förhoppningsvis bli färdig idag.

Muraren Greger, som även putsade om fasaden, var här i veckan och förhoppningsvis ska han göra det som ska göras invändigt i det allra närmaste.

I veckan var vi och köpte mer golvspån som ska börja läggas.

Framåt, framåt 🙂

Nu ska jag och Elvin åka till ica och få pengar tillbaka för kött som vi köpte som var dåligt.

Kommentera

