The night from hell

Natten till idag har nog varit den värsta nånsin! Han har vaknat VARJE timme! Jag känner mig som en zombie. Det måste bli bättre nu. Det känns som att han har fått en dålig vana och den måste brytas. Han måste kunna somna om själv när han vaknar. Han vill ta varannan timme också, vilket är lite väl ofta tycker jag. Det kan inte bli värre just nu i alla fall 😛

Det är bara att ignorera tröttheten och ta tag i dagen! Nu ska vi strax iväg på babysimmet för första gången 🙂

2 thoughts on “The night from hell

  1. Kanske tidiga tänder på g? Härda ut, det går över. Och sov när han sover. Sitter i denna stund på förskolan och skolar in. N var vaken kl 1-4 inatt (liksom hennes föräldrar) så vi får se hur detta går!

    Hoppas sömnen rätar ut sig. Min tjej äter fortfarande på natten så jag har tyvärr inga tips att ge i den frågan 😉

  2. Inga tänder, enligt barnmorskan. Vissa nätter är lite bättre, men just nu är det kämpigt. Tror han är hungrig och har fått en dålig vana. Kul att höra att det fortsätter upp i åldrarna 😛

Kommentera

