Det är inte jättemycket som man hinner läsa som mammaledig. Det är ju inte precis som att man är ledig hela tiden 🙂 Men nu har jag i alla fall hunnit läsa Leif GW:s senaste. Ännu ett brott för Bäckström att lösa och boken är lika välskriven och rolig som hans andra böcker. Jag hittade en liten söt bok på bibblan sista som är skriven av Mark Levengood. Jag har aldrig läst något av honom tidigare så den fick följa med hem så får vi se om det är något.2014-01-13 22.08.31

 

 

Elvin har nu vuxit ur sin första overall så nu är det dags att använda den nya som vi hittade på mellandagsrean. Den är riktigt söt på honom tycker jag och den turkosa mössan passar bra till.

2014-01-13 17.13.33

Så kom det lite snö även här nere i Skåne. Lagom till att jag skulle åka och handla mat så jag blev tvungen att skrapa rutorna.

2014-01-13 17.14.02

Imorgon åker vi till Ikea och träffar Cillen. Har vi riktig tur så kommer Erik att vara ledig från jobbet onsdag-måndag. Hoppas, hoppas!

Kommentera

