Simning

Torsdagar betyder babysim. Varannan gång är Erik med. I dag var jag själv. Jag börjar få snits på hur man ska jonglera bebis, duscha och få på både mig själv och honom kläder. Utan att han ska bli alldeles förtvivlad. Inte helt lätt och ganska stressigt, men som sagt det blir lättare.

I dag övade vi på att få vatten över huvudet. Vi övade också från att hoppa från kanten. Det låter avancerat, men var inte så farligt som det låter. Elvin var jätteduktig och man märker att han tycker om att bada. Vi hoppas han blir en riktig badpojke 🙂 Efteråt var han lika trött som de andra gångerna. Efter lite mat somnade han gott i bilstolen innan vi kommit ut till bilen.

Efter badet åkte vi till Mobilia och uträttade några ärenden. Äntligen har jag köpt några korgar vi ska ha i hallen så där blir lite ordning. Sen har jag en syster som fyller år på måndag så vi köpte en present till henne också.

2014-01-23 13.24.02

En trött kille efter badet.

Kommentera

