Uppdatering

Just nu sitter jag och lyssnar på ett par hantverkare som gör hål i vårt tak! Det är dags att sätta in takfönster i badrummet 🙂 Det känns väldigt nervöst och jag hoppas att de vet vad de gör…

 

Lite av vad som hänt senaste veckan.

Vi har sovit väldigt lite eftersom Elvin vaknar så ofta. I natt var faktiskt lite bättre så i dag är jag glad 🙂

2014-02-04 15.13.06

Siri har varit på shoppingrunda. Först handlade hon nytt halsband och sen skulle hon ha mer mat. Hon ville även ha ett stort ben. Hon fick lite annat smått och gott istället.

2014-02-04 15.42.08

Vi har tvättat bilarna. Eller rättare sagt: jag sa att det var dags och sen gjorde Erik det. Siri var kvar i bilen och undrar vad som händer?!

2014-02-04 14.00.17

I går var vi iväg och simmade. Det var premiär för dyket och Elvin han dök! Fyra gånger blev det och det gick jättebra! Han verkade inte allt för besvärad.

I går när vi kom hem började jag baka inför födelsedagsfikan i helgen. Dagen består av ytterligare förberedelser i form av städning och bakning!

 

Kommentera

