Blogglust?

Jag vet inte riktigt var blogglusten har varit den senaste tiden. Den har bara försvunnit. Men nu känner jag för en liten uppdatering.

I dag har vi varit och träffat Josefin och Theo för en liten promenad vid stranden och fika. Siri var också med och hon skötte sig exemplariskt på fiket. Som vanligt glömde jag att ta nån bild.

Lite annat som händer just nu…

Elvin far gärna rundor i sin gå-stol. Siri kan inte ligga lugnt längre, för Elvin kommer efter. Han tycker hennes halsband är spännande, där det hänger en liten berlock som man kan pilla på. Siri, snäll som hon är, står kvar tills han är färdig.

2014-05-12 09.55.32

2014-05-10 16.07.38

Något suddig bild, men här tar han de stapplande första krypförsöken. Ivrigt påhejad av mig och Siri. Det som lockar är inte någon av hans leksaker, nej det är roligare med sånt som man inte får ha!

2014-05-07 18.24.29

Världens goaste unge är för det mesta så här glad! Jag får väl titta på såna här bilder när han är gnällig och inte lika rolig att ha att göra med. Som i natt tex, då var han inte rolig. Men jag klagar inte, för det mesta sover han bra nu för tiden med endast små uppvak under natten när man får stoppa om natten. Inte förren vid 8-8.30 blir man väckt!2014-05-07 17.29.09

2 thoughts on “Blogglust?

Kommentera

