Älskade helg

För det mesta sover vår lilla kille ganska bra just nu. Denna helgen väldigt bra till och med.  Natten till lördag sov han utan att vakna en gång mellan 00.30 och 08.30! Jag var helt lycklig när jag vaknade (av mig själv) och upptäckte det. Jag väckte Erik med att viska ”Elvin sover fortfarande!”. Sen vaknade han en sekund senare. Ljuva morgon!

I fredagskväll var Madde och Andrea här med sin killar. Vi grillade lite olika goda korvar och försökte snacka lite mellan alla barnbestyr. Det blir lite sånt med tre småttingar! Men till slut somnade alla tre och lugnet sänkte sig 🙂

IMG-20140516-WA0002

I natt fick vi också bra med sömn. Jag var bara uppe två gånger och stoppade i nappen. Erik var också uppe två gånger och så sov Elvin till efter 8! Erik somnade redan klockan 20 igår och Elvin 21.30 och sen satt jag här helt själv. Ingen jätterolig lördagskväll. Jag som hade bakat kladdkaka och allt. Det blev inget med det :/

Annars var gårdagen en mysig dag. Erik tog ledigt från allt vad husbygge innebär och vi var ute i trädgården hela dagen. Vi planterade lite, rensade ogräs, åt lunch och myste på filten med Elvin. Väldigt avslappnande och härlig dag. Under dagen hann jag även med att baka två bröd och kladdkaka. Efter det kände vi inte för att laga mat också så vi köpte pizza som tyvärr inte var god.

2014-05-17 13.58.40

Kommentera

