Att prioritera

Varannan vecka jobbar Erik sent. Då brukar jag fundera ”vad är det jag vill passa på att göra när Elvin sover och jag är själv?”. Svaret brukar bli att läsa. Ändå är det kväll efter kväll som jag bara MÅSTE göra annat. Jag MÅSTE bara läsa lite bloggar, googla på diverse saker eller något annat som känns så viktigt just då. Men ikväll….ikväll ska jag sätta mig i soffan, lägga upp benen och bara läsa! Det är tanken i alla fall…men innan dess måste jag bara ut med Siri och så lite morötter och rädisor! Hoppas att klockan inte är allt för mycket när jag kommer in igen 😉

2014-05-20 20.02.13

Kommentera

