Firad kärlek!

I lördags var det dags för den stora dagen för Patrik och Josefin, deras bröllopsdag! De fick strålande sol och 20 grader så det kunde inte bli bättre. Det var en borgerlig vigsel och det var så fint! Patrik kunde inte hålla tårarna borta och inte Josefins syster heller. Camilla sjöngs så otroligt vackert efteråt och jag kunde bara precis hålla tårarna borta. De var så fina! Efteråt fick vi god mat, många fina tal och till slut blev det dans till liveband och goda drinkar från en duktig bartender. Det var en helt underbar dag! Det var skönt att få lämna bort Elvin i trygga händer och kunna njuta lite av egentid. Vi släppte loss på dansgolvet och var bland de sista att lämna bröllopet (än en gång 🙂 Man får passa på, det finns ju inga roligare fester än bröllop!

2014-06-08 01.21.15

Tyvärr fick jag ingen bra bild på brudparet, jag fotade inte så mycket. Här har vi i alla fall den lycklige mannen i mitten. Till min käre sambos försvar så är den ena drinken min. Han var inte lika glad dagen efter dock 😉

Kommentera

