Biblioteket

I går var hela familjen iväg och gjorde ett par ärenden. Bland annat har bilen varit inne på verkstan IGEN! Inte kul, men denna gången blev det inte så dyrt, tack och lov. Jag skulle låna några nya böcker så vi var även inne på biblioteket. Medan jag letade böcker hittade Erik och Elvin hyllan för de minsta läsarna. Elvin fick låna sina första två böcker.

2014-06-30 12.23.43

Jag älskar bibliotek, om det nu är någon som har missat det! Jag pratade om bibliotek med syrran för ett tag sen. Vilken fantastisk sak det är egentligen. Tänk att man får låna böcker, hur många man vill, och det är gratis! Var nån annan stans i samhället får man låna gratis saker på det viset? Jag är ständigt förundrad över detta och älskar som sagt att gå till biblioteket. Elvin kommer att få göra många besök på det fantastiska stället 🙂

 

Kommentera

