Stor kille

Oj oj oj så fort tiden går. Och det verkar inte finnas någon tid att uppdatera bloggen längre. Jag jobbar och när jag kommer hem är det dags för mat och sen vill jag umgås lite med Elvin innan det är dags för honom att sova. Sen hamnar jag och Erik ofta i soffan för det är allt vi orkar. Så går dagarna i 180 knyck.

Mycket händer här hemma dock. Balkongen är under upprustning. Det såg lite illa ut ett tag, men nu är det lugnt. Nu ska plåtslagaren komma och sen är den nästan färdig. Vi har målat utsidan av huset. Nu är det bara balkongutbyggnaden som är kvar. Vi måste vänta på att ställningen är borta så vi kan avsluta det. Nu har vi även kommit till de lite roligare delarna, nämligen att välja golv och tapeter. Vi har tittat på en del olika, men jag tror att vi är väldigt nära ett beslut nu.

Elvin har hunnit med att fylla år också. Han hade 1 års kalas i trädgården för släkt och vänner. Det var en mycket mysig och lyckad dag, med strålande solsken.

IMG_7699

IMG_7704 IMG_7710

 

IMG_7722

IMG_7750

IMG_7762

IMG_7692

 

 

Kommentera

