Bara vara

2014-10-19 11.59.13

En riktigt mysig söndag är det, med regnet som öser ner där ute. Inte ett dugg har jag heller som jag MÅSTE göra. Det enda jag tänker att jag vill göra är att baka några bröd och vara med Elvin.

Vi bestämde oss i morse för att ändra lite på hans sovrutiner. Han har fram till idag alltid sovit två gånger per dag. Men nu känner vi att han oftare har svårare att somna på kvällen och ibland även svårt att somna på dagen. Ibland sover han middag vid fyra och då är det inte många timmar tills han ska sova för natten. Idag höll jag honom vaken över förmiddagsvilan och så fick han tidig lunch, vid 11. Sen la jag honom vid 11.30 och då somnade han direkt. Vi får se hur det går, men än känns det bra!

Igår var jag och Elvin i Helsingborg. Vi var och hälsade på mamma och sen umgicks vi med syrran med familj resten av dagen. Det blev ett besök på en jättegod thairestaurang och sen gick vi en lång runda på stan. På hemvägen köpte vi gofika som vi smaskade på hemma hos dem. Under dagen hade Erik och hans kompis dragit upp en massa el till övervåningen.

På kvällen när vi var hemma igen delade jag och älskling en flaska vin och tittade på ”Så mycket bättre”.

Lämna en kommentar